Hot YIN-jooga

Yin jooga on staattisempi joogatyyli, jossa keskitytään syvävenytyksiin ja rentoutumiseen sidekudoksia stilmuloiden. Asanat vaikuttavat kehossa alueisiin, joissa on eniten sidekudosta kuten nivelten ympärillä (lantionseutu, selkä, jalta & kädet). Asennot tehdään passiivisesti tietoisesti hengittäen ja painovoimalle antautuen. Asennoissa viivytään useiden minuuttien ajan (3-6min).

Jooga on kokonaisvaltainen harjoitusmenetelmä, jossa keho, mieli ja hengitys liittyvät toisiinsa. Yin jooga tukee muuta liikuntaa ja auttaa kehoa palautumaan ja avautumaan.

Harjoittelu sopii kaikille iästä ja kunnosta riippumatta. Ota mukaan joustavat vaatteet, iso pyyhe joogamaton päälle sekä juomapullo.

Kaikki YIN-joogat lämmitetyssä salissa!

Hotjoogaharjoitus tapahtuu noin 26-30 asteiseiksi lämmitetyssä salissa. Käytämme infrapunalämmittimiä, jotta ilma on edelleen miellyttävää hengittää eikä lämpö tunnu ahdistavalta. Lämpimässä lihakset ovat rennompia ja siksi lämpimässä harjoittelu lisää kehon liikkuvuutta.

Ohjaaja: Karoliina Kangaskolkka

Karoliina on avoin ja huumorintajuinen ohjaaja, joka tutustuttaa sinut lempeästi joogaan. Karoliina huolehtii tarkasti, että kaikki tekevät asanat turvallisesti, mutta huomioi samalla, että jokaisen keho on erilainen eikä ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa linjata sitä. Tärkeintä on, että jooga tuntuu itselle hyvältä.

Ohjaaja: Kati Ruoko

Kati on joogaohjaajana lempeä eikä kikkaile turhia. Helposti lähtestyttävän Katin tunneilla on helppo rentoutua! Katilla on laaja koulutustaustallaan laajasti ravitsemukseen liittyvää osaamista ja lisäksi hän on ohjannut ryhmäliikuntatunteja yli 15 vuoden ajan.

Ohjaaja: Tuuli Luhtalampi

Tuuli  lähestyy opetuksessaan joogaa lempeästi ja maanläheisesti turvallisen tekniikan kautta. Tuuli näkee joogan fyysisenä harjoituksena, josta voi oppia myös paljon tapoja mielen rauhoittamiseen, lempeyteen ja itsetuntemukseen.