girlfit2

Girl Fit! -treenit 13-15v.

Helppoa, hauskaa ja tehokasta! Kohotetaan kuntoa hymyssä suin! 

Girl Fit -tunneilla päästään treenaamaan tehokkaasti, opitaan kehonhallintaa ja perusliikkeiden oikeaa, turvallista tekniikkaa. Tunneista muodostuu tasapainoinen treenohjelma, josta nuoret voivat oppia peruskunnon ja kehonhuollon merkityksen.

Monipuolisesti erilaisia treenejä

Tunneilla vaihtelevat kolme perusteemaa: lihaskunto, kehonhuolto ja aerobinen harjoittelu. Tutustumme monipuolisesti teemojen mukaisiin eri lajeihin. Lihaskuntoa treenaamme mm. kahvakuulalla, kevyillä levytankopainoilla ja omalla kehonpainolla. Kehonhuoltotunteja ovat pilates, jooga ja liikkuvuustunnit. Aerobinen kunto kohoaa Zumbassa, kuntonyrkkeilyssä, Piloxing-tunneilla sekä erilaisissa jumpissa. Tunnit rakennetaan nuorelle fyysisesti sopiviksi vaihtoehtoja tarjoten. Opetellaan yhdessä! Et tarvitse aikaisempaa kokemusta – ainoastaan innostusta!

girl-fit

Rento ilmapiiri

Liikuntastudio Luhtavillan kantavana ajatuksena on tarjota nuorille harrastus, jossa voi edetä omassa tahdissaan ilman paineita menestymisestä.

Rennossa ilmapiirissä on helppoa nauttia tanssin ja muiden liikuntalajien luomasta ilosta. Kehitys tuleekin siinä sivussa, kun innostus ja rento, positiivinen ote harrastamiseen säilyvät.

Kursseilla tarjotaan sopivasti haastetta ja toisaalta myös sopivasti helppoja harjoitteita, jotta kurssilaiset pääsevät nauttimaan onnistumisen tunteesta.

Et tarvitse aikaisempaa kokemusta!

Syyskausi 2019

Girl Fit! -treenit 13-15v.

224
  • 21.8.-11.12.2019
  • 16 x 55min
  • Keskiviikkoisin klo 16:45-17:45
  • Lime-sali (Timpurinkuja)
  • Ohjaaja: Anne Luhtala
Ilmoittaudu mukaan täältä!

Ohjaaja: Anne Luhtala

Annella on monipuolinen ja pitkä tausta ryhmäliikunnan ohjauksesta. Annen intohimona on liikkuvuus- ja kehonhuoltotunnit, joissa Anne on ohjaajana perusteellinen ja rauhallinen. Annelta löytyy ytyä myös rankempiin tunteihin, joissa syke nousee ja lihakset laitetaan monipuolisesti töihin. Anne panostaa täysillä siihen, että jokainen tunti on hauska ja treenaaminen tapahtuu hyvällä tekniikalla.

Tekeminen ei saa olla liian vakavaa!