Aikuisten viikkotunnit

Aikuisten viikkotunneilla voit käydä silloin, kun sinulle sopii.

Voit tulla tunneille kertamaksulla tai ostaa sarjakortteja. Tutustu tuntikuvauksiin ja ilmoittaudu yksittäisille tunneille mukaan!

Tanssi

Tanssilliset tai askelkuvioita sisältävät tunnit.

Barre

Barre on saanut innoituksensa tanssijoiden balettitangolla tehdystä harjoittelusta ja siinä yhdistyy lisäksi pilatesmainen lihaskuntoharjoittelu. Tunti on tehokas yhdistelmä liikkuvuus- ja lihasvoimaharjoittelua.

Lue lisää täältä!

DanceVibes

DanceVibes on koreografinen tanssitunti, jolla yhdistellään erilaisia tanssityylejä näyttäväksi koreografiaksi ja fiilistellään musiikkiin pysyen koko ajan liikkeessä. Painotus on katutanssien alalajeissa mm. streetdance, dancehall, twerk, afro.

Lue lisää täältä!

LatinFusion

LatinFusion on helpohko koreografinen tanssitunti. Tunnin alussa lämmitellään pehmeämpään tanssilajiin kuten bachata, kizomba, merengue. Lopputunti käytetään yhden vauhdikkaamman tanssilajin harjoitteluun. Kauden aikana lajeina ovat esimerkiksi salsa, reggaeton, chacha, jive, afrolajit tai burleski.

Lue lisää täältä!

Zumba ®

Zumba® on energinen ja vauhdikas fitness-tanssitunti latinalaisten rytmien ja kuumimpien hittien tahdissa. Tunnilla tärkeintä on liikunnan ilo ja liikkeiden helppous. Zumba-tunnilla ei tehdä pitkiä koreografioita.

Lue lisää täältä!

Lihaskunto

Lihaskuntoa, voimaa ja kestävyyttä kohottavat tunnit. Ei vaikeita askelkuvioita.

Cross Training taviksille

Cross Training taviksille yhdistää voima-, kestävyys- ja kehonpainoharjoittelua soveltuen kaikenkuntoisille. Treenit ovat tehokkaita, yksinkertaisia ja hauskoja. Harjoitellaan tekniikka edellä ja syke ylhäällä!

Lue lisää täältä!

Kahvakuula

Kahvakuulaharjoittelun avulla lisätään voimaa, nopeutta, kestävyyttä ja tasapainoa. Tunnilla tehdään liikkeitä päälihasryhmille, nostetaan sykettä ja harjoitellaan tekniikkaa. Kuulat 4-24kg.

Lue lisää täältä!

Total Body

Total Body -tunnilla tehdään tehokas lihaskuntotreeni koko vartalolle. Harjoittelu tapahtuu liikepattereissa, joissa vuorottelevat ylä-, keski- ja alavartalolle suunnatut liikkeet. Tunnilla käytetään paljon kehonpainoharjoitteita sekä mm. vastuskuminauhoja, levypainoja ja kahvakuulia.

Lue lisää täältä!

Kehonhuolto

Kehonhuoltotunneilla vahvistetaan erityisesti keskivartalon lihaksia, lisätään liikkuvuutta ja rauhoitetaan kehoa ja mieltä.

Core & liikkuvuus

Core & liikkuvuus on yhdistelmä lihaskuntoharjoittelua sekä liikkuvuusharjoitteita. Core-osuudessa keskitytään keskivartalon vahvistamiseen ja tunnin loppuosa koostuu avaavista, dynaamisista venytyksistä.

Lue lisää täältä!

Dynaaminen jooga

Dynaaminen jooga -tunneilla tehdään klassisia asanoita, joissa yhdistyy hatha-, astanga- ja flowjooga. Jooga lisää liikkuvuutta, vahvistaa kehoa, opettaa rentoutumista ja parantaa keskittymiskykyä.

Lue lisää täältä!

Flowjooga

Flowjooga on reipastempoisempi dynaaminen joogatunti, jossa liikkeet eli asanat yhdistetään toisiinsa hengityksen avulla. Harjoitus kehittää joustavuutta, voimaa ja tasapainoa sekä haastaa positiivisella tavalla ylittämään omia rajoja.

Lue lisää täältä!

Hot YIN-jooga

Hot YIN-jooga on rauhallinen joogatyyli, jossa liikkuvuutta lisätään rentoutuksen kautta. Asennoissa viivytään useiden minuuttien ajan. Tunnin jälkeen niin keho kuin mielikin tuntuu avoimemmalta. Salissa noin 26-30 °C.

Lue lisää täältä!

Lempeä pilates

Tunti on perustason pilatesta ja sopii niin ensikertalaisille kuin pidempään harrastaneille. Pilates kehittää voimaa ja liikkuvuutta. Menetelmä vahvistaa erityisesti keskivartalon syviä, hyvää ryhtiä ylläpitäviä lihaksia. Liikkeet tehdään rauhassa keskittyen ja oman hengityksen tahdissa.

Lue lisää täältä!

PowerPilates

Harjoituksessa edetään liikkeestä toiseen virtaavasti ja perustason tuntia vauhdikkaammin. Pääpaino on tekemisessä, opetus ei niinkään korostu. Lihaskuntoa ja kehonhallintaa vahvistavat liikkeet ovat pääroolissa.

Lue lisää täältä!

Terve selkä

Terve selkä on fysioterapeutin ohjaama tunti selän hyvinvoinnista huolehtimiseen. Tunnilla tehdään liikkuuvuusharjoitteita, vahvistetaan selälle tärkeitä keskivartalon ja alaraajojen lihaksia ja harjoitetaan kehon asennon- ja liikkeenhallintaa.

Lue lisää täältä!

Aikuisten viikkotunneilla voit käydä silloin, kun sinulle sopii.

  1. Maksat vain käymistäsi kerroista.
    – Voit tulla vaikka aina kertamaksulla tai ostaa edullisemman sarjakortin
    – Ei kuukausi-, jäsen-, tai liittymismaksuja
    – Ei tarvitse sitoutua tiettyyn ryhmään vaan voit käydä juuri niille tunneilla, jotka sinun aikatauluihisi kulloinkin sopivat
  2. Kannustava ja viihtyisä ilmapiiri!
    – Tunnelmamme on kotoisa ja yhteisömme lämminhenkinen
    – Meille ovat tervetulleita kaikki kuntotasoon, ikään ja sukupuoleen katsomatta
    – Et tarvitse aikaisempaa kokemusta lajeista, sillä tunnit on suunniteltu niin, että myös ensikertalaiset pysyvät hyvin mukana
  3. Ryhmäliikuntaa, jossa yksilö tulee huomioiduksi.
    – Ammattitaitoiset ja aidosti läsnäolevat ohjaajamme varmistavat, että sinä treenaat turvallisesti ja että treenaaminen on sekä hauskaa että tehokasta.
  4. Aloittaminen on helppoa!
    – Tutustu tuntikuvauksiin, ilmoittaudu yksittäiselle tunnille mukaan ja saavu paikalle.
    Ilmoittautumisohjeet löydät täältä.
    – Voit myös ottaa yhteyttä niin autamme sinua mielellämme!

Ikäraja aikuisten tunneille on 15 ikävuotta.