Baby-tunnit äideille ja vauvoille

Haluatko tukea synnytyksestä palautumista ja päästä säännölliseen liikuntarutiiniin?

Haluatko aloittaa liikkumisen turvallisesti ammattilasten ohjauksessa?

Kaipaatko treenikaveria, innostavaa tekemistä ja samanhenkistä seuraa?

Baby-kurssimme on luotu sinulle, joka haluat

  • Edistää synnytyksestä palautumista

  • Treenata lantiopohjan ja syvät lihakset kuntoon

  • Aloittaa liikkumisen turvallisesti ammattilaisten ohjauksessa

  • Kehittää omaa kuntoa ja saada lisää energiaa arkeen

  • Liikkua innostavilla ja monipuolisilla tunneilla

  • Piristävää puuhaa pitäen vauvan menossa mukana

  • Tavata muita samassa elämäntilanteessa olevia

Aloita liikunta järkevästi

Baby-kurssien avulla pääset aloittamaan liikunnan synnytyksen jälkeen turvallisesti ja fiksusti. Ohjaajina kursseilla ovat äitiysliikunnan ammattilaiset, jotka huolehtivat siitä, että treenaat järkevästi ja monipuolisesti. Sinun ei siis tarvitse enää murehtia yksin, millä tavalla voit liikkua turvallisesti palautumista edistäen vaan kaikki on mietitty puolestasi.

Baby-kurssimme ovat monipuolisia ja innostavia. Voit valita itsellesi mieluisimman tavan treenata ja kokeilla uusiakin lajeja. Ja mikä parasta – pääset liikkumaan yhdessä vauvan kanssa, jolloin saat katkaistua joskus yksitoikkoisiksi käyvät arjen pyörityksen.

Panosta omaan jaksamiseesi – kimpassa treenaaminen on hauskempaa

Ryhmässä liikkuminen tuo uutta virtaa arkeen ja mikä parasta – pääset liikkumaan yhdessä vauvan kanssa, tapaamaan muita samanhenkisiä äitejä ja samaan tarvittaessa myös yksilöllistä ohjausta. Kerrankin huomio ei ole vain vauvassa vaan nimenomaan sinussa! Sinuun itseesi panostaminen vie koko perheen hyvinvointia eteenpäin. Kun äiti voi hyvin, muukin perhe voi paremmin.

Sitoutuminen viikottaiseen kurssiin auttaa sinua säilyttämään liikuntarutiinin arjessa myös niinä jaksamisen kannalta huonompina päivinä ja viikkoina. Harjoitteet ja liikunnan lisääminen tuovat sinulle energiaa ja jaksamista vauva-arjen keskelle. Väsymys väistyy, kun löydät liikuntarutiinin arkeen.

Valitse sinulle sopivimmat kurssit

Laajasta kurssivalikoimastamme löytyy jokaiselle jotakin! Kaikkien kurssien sisältö on suunniteltu nimenomaan synnyttäneille turvalliseksi ja erilaiset palautumisen vaiheet huomioivaksi. Kurssien ohjaajat ovat äitiysliikunnan ammattilaisia (pääasiassa äitiysfysioterapeutteja), joten saat huolella suunniteltuja tunteja ja laadukasta ohjausta.

Jos synnytyksestäsi on kulunut vasta vähän aikaa, suosittelemme aloittamaan liikkumisen kevyemmillä kehonhuoltolajeilla kuten joogalla ja pilateksella. Kehonhuoltolajit ovat erittäin hyödyllisiä myös myöhemmin, vaikka synnytyksestä olisi jo hieman enemmän aikaa.

Tanssilliset ja lihasvoima-tunnit nostavat puolestaan paremmin sykettä ja nostavat myös hikikarpalot otsalle. Lihasvoimatunneissa keskitytään syvien lihasten vahvistamisen lisäksi myös kokonaisvaltaisesti kaikkiin isoihin lihasryhmiin.

Ilmoittaudu mukaan täältä!

Tutustu Baby-kursseihin

BabyBarre

BabyBarre -tunti on yhdistelmä balettia ja pilatesta yhdessä vauvan kanssa. Balettimaiset harjoitteet auttavat äitiä palautumaan raskaudesta vahvistaen kehoa ja lisäten liikkuvuutta. Lue lisää täältä!

BabyDance

BabyDance -tunneilla tanssitaan yhdessä vauvan kanssa kappale kerrallaan helppoja koreografioita. Musiikki- ja tanssityylit vaihtelevat tunnelmasta ja teemasta toiseen. Lue lisää täältä!

BabyPower

BabyPower sopii sinulle, joka kaipaat treeniin tehoa. Tunnilla kohotetaan kuntoa harjoituksilla, jotka ovat samaan aikaan tehokkaita ja palautumisen kannalta turvallisia. Lue lisää täältä! 

BabyPilates

BabyPilates auttaa äitiä palautumaan raskaudesta vahvistaen kehoa ja parantaen liikkuvuutta. Vauva on mahdollisimman paljon mukana liikkeissä. Lue lisää täältä! 

BabyYoga

BabyYoga auttaa palautumaan raskaudesta parantamalla kehon lihastasapainoa: venyttäen kireitä lihaksia ja vahvistaen heikkoja. Vauva on mahdollisimman paljon mukana liikkeissä. Lue lisää täältä! 

Ilmoittaudu mukaan täältä!