Kesän aikataulu
24.5.-23.6.2021

  • = avoin viikkotunti

  • = kurssi

*     = Tunnit lähetetään myös online livenä, lue lisää täältä

Maanantai

  • 17:30 Lempeä pilates 55min, Jenna M.  (Lime-sali) * myös online!

  • 18:35 Strong 55min, Aino Ry (Lime-sali) * myös online!

Tiistai

  • 18:00 Zumba 55min, Victor (ulkona: Urheiluaukio)

Keskiviikko

  • 17:30 MamaBarre 55min, Jannina (Lumme-sali) KURSSI

  • 18:35 Kahvakuula 55min, Mirva (Lime-sali)

  • 18:45 PowerPilates 55min, Anne (Lumme-sali) * myös online!

Torstai

  • 19:00 Vatsa-pakara 55min, Satu (Lime-sali) * myös online!

Sunnuntai

  • 19:00 Hot yinjooga 75 min, Karoliina/Kati (Lime-sali) * myös online!

Ilmoittautuminen

Avoimille viikkotunneille varataan paikka varauskalenterin kautta.

Kurssille ilmoittaudutaan 4-5 viikon mittaiselle jaksolle täältä.

Ohjeet paikan päälle saapuville

Tutustuthan hygienia- ja turvallisuusohjeisiin, jotta voimme liikkua paikan päällä terveinä.

Osallistujamäärät tunneilla vaihtelevat

Sisälle Lumme -saliin mahtuu mukaan 5 osallistujaa ja Lime-saliin 7-10 riippuen tunnista ja kurssista. Kasvatamme osallistujamääriä muutamalla rajoitusten lieventyessä, kuitenkin niin, että turvaväliä on mahdollista pitää.

Ulkotunneille Rinkelipuistoon mahtuu 20 ja Uheiluaukiolle n. 40 osallistujaa. Myös ulkona liikkuessa pidääme turvavälit.

Ohjeet ulkotunneille osallistuvalle

Zumba pidetään Urheiluaukiolla, joka sijaitsee Leppävaaran maauimalan ja urheilupuiston välissä, Angry Birds -puiston edustalla. Zumba pidetään kivetyllä alustalla.

  • Voit saapua suoraan aukiolle, sinun ei tarvitse käydä
    Luhtavillassa. Ilmoittaudu saapuneeksi vastaanottotyöntekijälle, jonka tunnistat limenvihreästä hupparista.
  • Pidä zumbakavereihin 2 m turvaväli.
  • Ota mukaan hikipyyhe ja käytä sitä, jotta hiki ei lennä tunnin aikana kaveria kohti.

Kahvakuula pidetään Rinkelin leikkipuiston nurmialueella. Nurmialue sijaitsee liikuntastudiota viistosti vastapäätä, noin 100m päässä studion sisäänkäynnistä.

  • Käy ilmoittautumassa Lime-salin vastaanottoon ja hae itsellesi samalla välineet. (Enintään kaksi kuulaa per henkilö.)
  • Pidä n. 2 m turvaväliä treenikavereihin tunnin aikana
  • Ota mukaasi hikipyyhe ja käytä sitä, jottei hiki lennä kaveria kohti.
  • Halutessasi voit ottaa mukaasi ison pyyhkeen/jumppamaton maassa tehtäviä liikkeitä varten
  • Treenin lopuksi tuo väline takaisin, pyyhi kuula  desinfiointiaineella liikuntastudiolla