Jippii – uusi varauskalenteri jo kovassa käytössä, ihan mahtavaa!

Uuden kalenterin käyttöönotto on sujunut pääosin mutkattomasti. Tässä muutama tärkeä huomio uudesta varauskalenterista.

Jonotuslista – huomaa muutos!

Varauskalenteria muokataan vielä jonotuslistan osalta vastaamaan tarpeitamme paremmin. Huomasithan, että jonotusperiaate toimii tällä hetkellä eri tavalla kuin aiemmin:

1. Jos tunti on täynnä, voit edelleen ilmoittautua jonotuslistalle.
2. Kun paikka tunnille vapautuu, saat tiedon sähköpostiin tai mobiilisovellukseen (Glofox applikaatio). Vapautunut paikka on kaikkien varattavissa. Nopeimmin tunnin varannut pääsee nappaamaan vapautuneen paikan!

Mikäli järjestelmän puolesta on mahdollista, palaamme myöhemmin aiempaan jonotuskäytäntöön, jossa ensimmäisenä jonossa ollut sai paikan.

Mobiiliappi on täällä!

Tästä olemme innoissamme – nimittäin uusi varauskalenteri toimii myös mobiilisovelluksella! Mobiilisovellusta on toivottu ja nyt se on täällä!

Glofox sovelluksen voit ladata Appstoresta tai Google Play -kaupasta.

Uusi kuukausipaketti

Toivoimme saavamme kuukausikortin jälleen käyttöön, mutta uusi varauskalenteri ei tunnistanutkaan tuotetta aivan oikein.

Mutta ei hätää! Olemme luoneet nyt kuukausikorttia vastaavan kuukausikrediittipaketin, joka sisältää 20 krediittiä, jotka ovat voimassa kuukauden. Kuukausipaketin hinta on 110 €.

Siirrämme krediittejä parhaillaan

Luithan jo ohjeet krediittien siirrosta?

Siirrämme käyttämättömiä krediittejä vanhasta kalenterista uuteen siinä järjestyksessä, kun teiltä tulee siirtopyyntöjä. Tällä hetkellä kaikki saapuneet krediittipyynnöt on jo hoidettu. Jos et oel vielä pyytänyt siirtämään krediittejäsi, voit varata paikan tunnille valitsemalla ”Pay later” -maksutavan.

Vinkki: Miten perun tuntivarauksen?

Jos et pääsekään varaamallesi tunnille, muista perua varaus hyvissä ajoin. Vanhassa kalenterissa tunnin pääsi perumaan samasta näkymistä, mistä varaukset tehtiin. Uudessa kalenterissa tunnin peruutus tehdään käyttäjätilillä ”Profile”-kohdassa.